The Incredible Hulk: The Game

Čvn
15
2008

Nemá asi smysl to rozpitvávat – Hulk dopadl v aktuální hře velice podobně jako Iron man. Stejně jako v jeho případě se hráčům dostává do rukou mizerná hra, předělaná z PS2, takže screenshoty, které byly k vidění z X360 a PS3 verzí, nemají ani tady s PC verzí nic společného. Jistým kladem oproti Iron manovi je to, že tady má hráč alespoň k dispozici celý Manhattan, po kterém může pobíhat a ničit ho, a nemusí se tak zabývat jen nudnými misemi. Vzhledem k technickému provedení je ale taková činnost zábavná výrazně jinak, než autoři zamýšleli. Pozorovat například auta, jejichž řidiči při pohledu na Hulka zpanikaří a naperou to do nejbližšího domu, následkem čehož se auto se slabým „PUF!“ promění v pokroucený a ohořelý vrak, je neuvěřitelně zábavné a jsem schopen to sledovat klidně i několik minut :) Stejně komicky působí i destrukce domů – víceméně každý Hulkův kontakt s budovou dům poškozuje (přičemž netušíte, jak na tom zrovna který dům je), takže se mi například stalo, že jsem šplhal na vrcholek Empire State Building (tedy – hra to tvrdila, poznat to nebylo), těsně před vrcholkem mi hra pogratulovala, že jsem vylezl na nejvyšší budovu ve městě, ale když Hulk vyskočil na plošinku na špici domu, očividně svým dupnutím budovu „dorazil“ a ta pod ním „zajela do země“ (skutečně zajela, zřícení probíhá tak, že se budova prostě zasune dolů) a proměnila se v úhlednou, asi deset metrů vysokou hromádku sutě (stejnou, v jakou se proměňují všechny ostatní budovy). Vrcholem komičnosti pak bylo to, že vysílač, umístěný na špici budovy, zůstal trčet na svém původním místě. A podobná zábava se dá užít i s chodci na ulici – jsou nesmrtelní a na rozdíl od jiného ničení města vám za hrátky s nimi ani nestoupá ukazatel „veřejné nebezpečnosti“, takže není nad to nějakého člověka popadnout, odhodit ho pár set metrů daleko, ideálně s odrazem o několik budov, a následně pozorovat, jak se zvedá a odchází pryč (pravda, občas takovíto letci alespoň chvíli kulhají).

A místo dalších slov raději pár obrázků:

Kvalita textur je, jak je vidět, velmi vysoká, město je detailní a dohlednost takřka neomezená.

Detailní zpracování hasičského auta je dechberoucí. Povšimněte si vraků aut sebevražedných řidičů, kteří dobrovolně zvolili smrt, než by se dívali na Hulka, držícího hasičský vůz.

Jak jsem zmiňoval, prostředí je detailně zpracované a dohlednost je takřka neomezená.

S detekcí kolizí si lze také užít spoustu legrace.

Hulk právě dvěma hody stánku s hotdogy zničil futuristický létající výsadkový modul Enklávy, který se ve vpravdě next-gen stylu efektně rozpadl.

Pokud si vyšplháte na nějakou vyšší budovu, otevře se vám dechberoucí pohled na celý virtuální New York.

Pokud Hulk sebere nějaký štít, je prakticky nezranitelný. Kdybych chtěl, mohl bych tam stát třeba deset minut, a ta střelba do zad by mi nic nedělala. Jen bych nesměl pustit z rukou štít. BTW všimněte si velmi kvantově se chovajících aut vlevo nahoře (a samozřejmě obligátních kamikadze vraků). Prostor pro dvě auta tam sdílí minimálně pět vozů.

Na některých místech jsou vchody do metra. Hulk do nich ovšem nemůže vejít, což autoři vyřešili velice rafinovaně.

30 % (za nechtěnou zábavnost)

Buďte první, komu se článek líbí.

Napsal(a) dne 15. 6. 2008 v 16:32
Kategorie: Jiné hlubokomyslnosti a plky

2 Comments »

  • CaptainN napsal:

    Muhahá, to vypadá na pořádnou tragedii.

  • Case napsal:

    Ale nejzábavnější je stejně sledovat ta bourající auta. Přemýšlím, že to zkusím zaznamenat do videa, protože to je geniálně špatný :)

RSS komentářů k tomuto příspěvku. Zpětné URL


Napište komentář

Používá systém WordPress | Styl: Aeros 2.0 z TheBuckmaker.com