Při listování časopisem Score jsem narazil na následující reklamu (bílé zvětšené obdélníčky jsou pochopitelně moje práce):
Osobně si tuhle reklamu (s ohledem na to, jakou úroveň měla naprostá většina českých časopisů o digitální fotografii, které se mi kdy dostaly do ruky) vykládám tak, že jen s časopisem Digitální foto se z vás stane takový znalec fotografování, že si pořídíte Canon 450D a Lumix TZ1 a k tomu dva setové objektivy Olympus s bajonetem pro systém 4:3, doplněné o jeden světelný teleobjektiv Nikkor ED s bajonetem Nikon. Pro případ, že byste potřebovali blesk, si ke svému krásnému Canonu pochopitelně jeden opatříte, a když blesk, tak jaký jiný než Nikon SB-26. No a protože jedna 1GB SD karta vám pro oba fotoaparáty jistě nebude stačit, tak si k tomu pořídíte ještě 2GB CompactFlash.
Výsledek? Neuděláte jedinou fotku :)))
(poznámka – já chápu, že je to reklama a že se možná dokonce zmíněnými věcmi její autor snažil naznačit, že jde o časopis pro každého, ale shledávám zkrátka takovouto formu reklamy VELMI nešťastnou)
Nic proti, ale tahle reklama je celá dost o ničem. Nepřijde mě ani zajímavá, ani nápaditá ani sladěná. Nulový nápad, nulová chytlavost. A ty obdelníčky …. jen podtrhují nulový nápad.