Pro relaxaci

Kvě
20
2007

Originální hra Flow. K dispozici jednak přímo na této adrese ve flashové podobě, jednak jako samostatně stažitelná verze.

„Mikroorganismus“, který ovládáte, se pohybuje za kurzorem myši. Levým tlačítkem se pohyb zrychluje, zpomaluje automaticky samo. Červeně blikající „bójky“ vás přesunují hlouběji, modře blikající vás vrací. Požíráním bílých plovoucích věcí rostete a vyvíjíte se. Oranžové věci vám škodí (vyhodí vás o úroveň výš a kousek vám užerou). A to je všechno.

Buďte první, komu se článek líbí.

Napsal(a) dne 20. 5. 2007 v 21:35
Kategorie: HW, SW a podobná verbež

8 Comments »

  • CaptainN napsal:

    No to si mi zase začervil věc. Jen pár připomínek:

    – Ve hře chybí „radar“, hledat jednu zaběhlou mrchu na dané úrovni je pěkná pruda.
    – Bílé a oranžové bych poněkud přehodnotil, ono je potrava oboje, ale bílá se nebrání, oranžová je dravá stejně jako vy.

    K tomu jak probíhá souboj s oranžovými je nejprve dobré si říct, jak probíhá vlastní evoluce. Tělo vaší příšerky se skládá (krom tlamičky) ze zaplnitelných segmentů a všelijakých přívěsků. Pozřením potravy si segmenty zaplňujete, když jsou všechny plné a ještě něco zbaštíte, tak se vyvinete – dostanete nový segment k zaplnění, zaplňovací segmenty se vám vyprázdní (tuším, že až na jeden) a ještě chytnete nějaké ty doplňky.
    No a těla oranžových jsou postavená podle stejných pravidel. Cílem v souboji s oranžovým je „sežrat“ jeho zaplněné segmenty, pokud mu žádný nezbyde, rozpadne se na „běžnou“ bílou potravu. Ale pozor, oranžovák jde úplně stejně po vašich zaplněných segmentech a co hůř, za každý, který vám sezobne, si zaplní svůj prázdný. Což u těch dvousegmentových „trepek“ až tak nevadí, u jiných je to pěkná pruda.
    Za stonožku jsem to „?dohrál?“. Za další organismus ne, páč jsem v poslední hloubce nemohl najít stonožku. Když jsem ji konečně našel, byl to odporně tuhý a vyrovnaný boj, během kterého zase zmizela. A už jsem ji neměl náladu o půlnoci hledat.
    Je asi zbytečné, že jsem tu hodinu nebo kolik chtěl dělat něco úplně jiného. :)

  • Case napsal:

    Jo, že je to s oranžovými trochu jinak jsem pak zjistil taky, takže dík za doplnění.

  • CaptainN napsal:

    No a úplně jsem ještě zapomněl. Oranžovák vás nevykopne o hloubku nahoru hned, ale teprve když přijdete o všechny plné segmenty. Zároveň se v tu chvíle (jak je opak k vývoji?) zmenšíte. Čili přijde o jeden zaplnitelný segment.
    Je celkem otázka, zda jít na oranžováky spíš sytý nebo hladový. Hladový nedává moc prostor k baštění oranžováku, ale taky může být brzo pozřen a vykopnut výš. Sytý vydrží, ale budete se o segmenty pěkně dlouho přetahovat neboť je sám snadným cílem a soustem.

  • Trofo napsal:

    Vyfoťte si svoji potvoru :)

  • CaptainN napsal:

    Tak jedna málo vypasená:

    jedna víc vypasená:

    a takhle vypadá konec levlu:

    (to, co se zdá být o úroveň níž, je vaše bývalá vypasená stonožka mizící v p**** a to žluté je základ vaší nové mrchy, která se v nejbližší chvíli vynoří zase až nahoru, ale vypadá jinak)

  • r0b0t napsal:

    Ty asi nechces, abych udelal diplomku, co? Hajzle!

  • Case napsal:

    Hned, když jsem to sem dával, jsem se těšil, jak Ti to nabourá psaní diplomky. Těší mě, že se zdařilo.

  • CaptainN napsal:

    Mně to narušilo přípravu na školení, ale to už ani nezmiňuju …

RSS komentářů k tomuto příspěvku. Zpětné URL


Napište komentář

Používá systém WordPress | Styl: Aeros 2.0 z TheBuckmaker.com