Zásadovost

Lis
04
2007

Reklama

A když jsme u reklamy, tak jeden poměrně zábavný (i když svým způsobem současně velmi smutný) zážitek: před pár dny jsem měl v ruce dvě lahvičky od stejného šamponu – jedna byla kupovaná zhruba před dvěma roky, druhá toho dne. Byly naprosto totožné, včetně složení šamponu (až na to, že bylo napsané trochu jiným fontem). Lišily se v jediné věci – dva roky stará lahvička slibovala až o 30% silnější vlasy, současná až o 80%. Zajímalo by mě, o kolik procent silnější vlasy budou slibovat za další dva roky…

Buďte první, komu se článek líbí.

Napsal(a) dne 4. 11. 2007 v 21:20
Kategorie: Jiné hlubokomyslnosti a plky,Osobní

Žádné komentáře »

RSS komentářů k tomuto příspěvku. Zpětné URL


Napište komentář

Používá systém WordPress | Styl: Aeros 2.0 z TheBuckmaker.com