Hellgate: London DX9 vs. DX10

Zář
18
2008

Opět jedno srovnání framerate. Vše s plnými detaily v rozlišení 1680×1050 na Radeonu 3870 s nejnovějšími (t.j. včerejšími) drivery. Antialiasing nastavován přímo ve hře. Měřeno v klidu v jedné ze stanic, nikoliv uprostřed bojové vřavy, tam by patrně byly rozdíly ještě výraznější.

DX10, bez AA – 40 fps
DX9, bez AA – 61 fps
DX9, 2x AA – 52 fps
DX9, 4x AA – 30 fps

Nechť každý posoudí, zda poměrně decentní motion blur efekt, rozmazání vzdálenějších objektů a nepatrně lepší kouřové efekty stojí za nezanedbatelných 20 fps. Je tedy pravda, že je tu, na rozdíl od jiných her, využití DX10 alespoň vcelku viditelné, ale na druhou stranu je pravdou i to, že je stejně tak velmi viditelný i rozdíl v plynulosti hry a možnost zapnout AA je také nezanedbatelná.

Buďte první, komu se článek líbí.

Napsal(a) dne 18. 9. 2008 v 17:51
Kategorie: HW, SW a podobná verbež

2 Comments »

  • Ghandi napsal:

    Osobne myslim, ze ta hra neni tak dobra, aby stala za hrani pod libovolnymi Directx :-)

  • Case napsal:

    Normální Diablo, no. Až na jistá specifika generování map, questů a tak. Já to (což není tak těžké uhodnout) momentálně hraju, tak o tom snad pak něco napíšu ;)

RSS komentářů k tomuto příspěvku. Zpětné URL


Napište komentář

Používá systém WordPress | Styl: Aeros 2.0 z TheBuckmaker.com